www.karmazyni.fora.pl
forum klanu "Karmazynowi Mściciele" (i gry margonem)



Forum www.karmazyni.fora.pl Strona Główna poradniki dla karzdej profesji Wojownik
Obecny czas to Czw 21:02, 28 Mar 2024

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
asver
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lidzbark warminski (lw)
Pon 19:09, 14 Lip 2008

Wiadomość
Wojownik
Spis poradnika:

1. EQ dla wojownika 1-60 lev.
2. Jak rozdawać umiejętności dla wojownika.
3. Heros Quest 60 lev.




Ad.1.

b]Natanael napisał(a):

Często pytacie o miejsca exp i ekwipunek, wątek miejsc exp rozwiązany, ale jak jeden problem się rozwiązał, zrobił się następny. Otóż chciałem wam przedstawić szczegółowy rozpis broni, hełmów, zbroi, tarczy i butów itp. od 1-60 lvl. Mam nadzieje, że Wam to pomoże w wyborze ekwipunku na wasz lvl Smile

-----Bronie 1-60 lvl-----

1-5 lvl - Sztylet (Sklep Roana, Ithan),
5-11 lvl - Miecz Długi (Sklep Roana, Ithan),
11-13 lvl - Topór (Sklep Roana/Unil, Ithan),
13-15 lvl - Młot Bojowy (Unil, Ithan),
15-19 lvl - Włócznia (Unil, Ithan) lub Prosty Korbacz + Prosty Korbacz (P) (Alrik, Torneg),
19-22 lvl - Halabarda (Unil, Ithan),
22-28 lvl - Wekiera (Unil, Ithan), Miecz żywiołów (Quest żywiołów),
28-35 lvl - Bojowy Korbacz + Bojowy Korbacz (P) (Alrik, Torneg),
35-40 lvl - Mocny Korbacz + Mocny Korbacz (P) (Alrik, Torneg),
40-50 lvl - Zabójcze Ostrze (Flineks, Eder ->Quest na pozwolenie<-),
50-55 lvl - Dwuręczny Zabijacz (Flineks, Eder ->Quest na pozwolenie<-),
55-60 lvl - Topór Gnolla (Każdy gnoll typu wojownik nie elita) + Mocny Korbacz (Alrik, Torneg),
60 lvl - Miecz Herosa (Quest na prawdziwego wojownika).

-----Hełmy 1-60 lvl-----

1-3 lvl - Hełm Skórzany (Sklep Roana, Ithan),
3-5 lvl - Szyszak (Unil, Ithan),
5-13 lvl - Hełm Otwarty (Eldrik, Ithan),
13-18 lvl - Hełm Rycerski (Eldrik, Ithan),
18-20 lvl - Hełm Z Przyłbicą (Aberyt, Przedmieścia Karka-han),
20-30 lvl - Czapka Kartografa (Quest->Karka-han->Slin) lub Hełm Dena (Quest->Torneg->Lidia),
30-43 lvl - Czapka Wilka (Wilczy Śpiew, Wilcza Więź)lub Hełm z karczmy pod zielonym jednorożcem (Mokradła) lub patrz na: 20-30 lvl,
43-60 lvl - Czapka Wilczej Paszczy (Wylootować z Wilczej Paszczy (47elita) lub kupić od innych graczy),
60 lvl - Przyłbica Wojownika (Quest na prawdziwego wojownika).

-----Zbroje 1-60 lvl-----

1-8 lvl - Zbroja Skórzana Lekka lub Ciężka (Sklep Roana, Ithan),
8-10 lvl - Kolczuga (Unil, Ithan),
10-13 lvl - Zbroja Paskowa (Unil, Ithan),
13-15 lvl - Zbroja Łuskowa (Unil, Ithan),
15-18 lvl - Zbroja Segmentowa (Unil, Ithan),
18-20 lvl - Stalowy Napierśnik (Unil, Ithan),
20-25 lvl - Zbroja Płytowa (Alrik, Torneg),
25-40 lvl - Pełna Zbroja Płytowa Lub Cięzka Zbroja Płytowa (Aberyt, Przedmieścia Karka-han),
40-49 lvl - Zbroja Pogromcy Orków (Quest u kapitana straży, wymagany:40 lv) lub Zbroja Krogora *unikat* (Wylootować z Krogora (48elita) lub kupić u innych graczy),
49-55 lvl - Zbroja z Mythar na 49 lvl (Frasson),
55-60 lvl - Zbroja z Mythar na 55 lvl (Frasson) lub Zwykła Zbroja Gnolla (Wszystkie rodzaje gnolli typu: wojownik i łowca które nie są elitą),
60 lvl - Zbroja Wojownika (Quest na prawdziwego wojownika).

-----Tarcze 1-60 lvl-----

1-5 lvl - Puklerz Pancerny (Sklep Roana, Ithan)
5-10 lvl -
10-12 lvl - Tarcza Średnia (Eldrik, Ithan)
12 lvl - Tarcza Średnia Wzmocniona (Eldrik, Ithan)
80 siły - Pawąż (Aberyt, Przedmieścia Karka-han),
110 siły - Pawąż Pancerny (Aberyt, Przedmieścia Karka-Han),
32 lvl - Bojowy Korbacz pomocniczy zamiast tarczy (Alrik, Torneg),
38 lvl - Mocny Korbacz pomocniczy zamiast tarczy (Alrik, Torneg),
40 lvl - Zabójcze Ostrze (patrz na: Bronie 1-60 lvl) + Mocny Korbacz pomocniczy,
40-49 - Zabójcze Ostrze + Mocny Korbacz pomocniczy*, 50 - Dwuręczny zabijacz*, 55-60 Topór Gnolla + Mocny Korbacz pomocniczy)*.

-----Buty-----

1-10 lvl - Buty Wzmocnione (Unil, Ithan),
10-26 lvl - Buty Rycerskie (Eldrik, Ithan),
26-43 lvl - Buty Gońca (Eder), Ciężkie Buty Wojownika (Eder)
43-60 lvl - Buty Krogora *unikat* (Wylootować z Krogora (48elita) lub kupić u innych graczy),
60 lvl - Buty Wojownika (Quest na prawdziwego wojownika).

-----Rękawice-----

4-11 lvl - Rękawice Wzmocnione (Eldrik, Ithan),
11-15 lvl - Rękawice Rycerskie (Eldrik, Ithan),
15-30 lvl - Skórzane Rękawice Siły (Quest w Torneg), Rękawice Wilka (Wilczy śpiew, Wilcza Więź),
30-(43/45) - Ciężkie Rękawice Ognia (Eder) lub Zielone Rękawice (Quest z Kuglarzem (Orla Grań)),
(43/45)-60 lvl - Rękawice Wilczej Paszczy *unikat* (Wilcza Paszcza (47elita)), Rękawice Czarnego Wilka (Wilcza Paszcza (47elita)),
60 lvl - Rękawice Wojownika (Quest na prawdziwego wojownika).

Mam nadzieję, że amulet i pierścień wybierzecie sami. Ten rozpis zrobiłem bardzo szczegółowo, mam nadzieję, że Wam się przyda. Smile Życzę dobrego wyboru ekwipunku i proszę nie zaśmiecajcie już działu "Wojownik" pytaniami "Jakie EQ mam nosić", a więc kwestia ekwipunku Wojownika mamy już za sobą. Wink




Ad.3.

Balduran napisał(a):

Witam poraz kolejny graczy Margonem w tym temacie przedstawie jak rozwijać umiejętności przy profesji wojownika.

Punkty umiejętności są przyznawane począwszy od 25 poziomu i za kazdy poziom ponad dostajemy 1 punkt.

Teraz przedstawię zastosowania umiejętności z Teorii walki:


Umiejętności Bierne - bonus istnieje caly czas

Uderzenie krytyczne mieczem
Pozwala częściej trafiać cios krytyczny bronią białą.

- Zwiększa innymi słowy szansę na krytyka bronią białą ,podczas walki.

-------------------------------

Silne uderzenie
Wzmacnia twoje uderzenie krytyczne

- Umiejętność ta wzmacnia siłę krytyka fizycznego np: moc kryryka 1.50 = siła zwyklego ciosu x1.50 a dodamy punkt w tę umiejętność bedziemy mieli 1.55 az do maxymalnego poziomu Umiejętnosci.

-------------------------------

Ogłuszenie
Przeciwnik traci turę ruchu.

- Sprawia ,że przeciwnik zostaje ogłuszony przez co mozemy zadac mu jeszcze jeden cios lecz jesli przeciwnik ma 2 razy wieksze SA od nas ogłuszenie zostanie zniwelowane.

-------------------------------

Wytrzymałość
Zwiększa ilość życia za punkty siły

- Zwieksza ilość punktów hp w zaleznosci od ilosci siły czyli na poziomie 1 skilla mamy 0.1 wtedy doda nam on 0.1 ilosci sily tylko ,ze w tym przypadku bedzie to HP.

400 sily * 0.1 = 40 hp

-------------------------------
Końskie zdrowie
Mikstury lecznicze przywracają więcej zdrowia

- Mikstura lecznicza przywraca więcej zdrowia w zależnosci od poziomu umiejętnosci.

Poziom 1 umiejętnosci = 10%

mikstura przywraca - 150hp

150hp * 110% = 165 hp

-------------------------------

Specjalizacja broni dwuręcznych
Umiejętność ta pozwala zadawać wyższe obrażenia dużymi mieczami.

- Obniża ona mnożnik broni czyli jak mamy bron atak+sila/1.7 ,przy pierwszym poziomie umijętnosci obnizy nam go o 0.1 .

1.7 - 0.1 = 1.6

-------------------------------

Specjalizacja dwóch broni
Atak fizyczny drugą bronią staje się skuteczniejszy.

- Zwieksza siłe ataku drugą bronią o 5%, 10%, 15%...

----------------------------

Umiejętnośći Aktywne - bonus tylko podczas użycia w walce.

Wyzywający okrzyk
Ściąga na ciebie gniew przeciwników

- Gdy go uzyjemy potwór zaatakuje tylko nas a nie innego kompana z grupy.


----------------------------
Rozpraszający cios
Wyprowadza przeciwnika z równowagi obniżając jego szansę na cios krytyczy i przebicie.

- Obniża szansę na to ,że przeciwnik uderzy nas ciosem krytycznym lub zastosuje na nas przebicie. Na pierwszym poziomie o 8%. Przydatne w walce z łowcami.

----------------------------

Agresywny atak
Ryzykowny atak mieczem kosztem odsłonięcia się na ciosy

- Zwieksza atak kosztem obrony tzw. Beserk ,bardzo przydatny w walce z magami gdyż oni atakują tylko obrażeniami magicznymi a nie fizycznymi czyli w walce z nimi nic nie tracimy tylko zyskujemy dodatkowe obrażenia.

----------------------------

Niszczycielski cios
Uszkadza zbroję przeciwnika

- Zmniejsza obronę przeciwnika podczas walki, przydatne w walce z paladynami jak i z innymi wojonikami.


----------------------------

Ostrożny atak
Kosztem siły ataku większa obrona

- Zwieksza naszą obronę odejmują atak warto również dodac ,ze ta obrona jest zwiększona tylko w tarczy wiec dla wojowników uzywających mieczy dwuręcznych raczej się nie przyda.

----------------------------

Zamaszysty cios
Cios mieczem dwuręcznym zadający obrażenia wielu przeciwnikom.

- Pozwala na zaatakowanie na pierwszym poziomie umiejętnosci 2 a na kolejmy 3 itd. przeciwników, przydatne w walce z grupami.

To juz chyba wszystko jesli chodzi o objasnienie umijętnosci z teorii walki teraz przejdzmy do ulozonego przezmnie planu rozwoju umiejętnosci.


Zacznę od 35 lev gdyż dopiero wtedy można coś zdziałac.

35 Lev = 11 pkt.
-------------------
Teoria walki (2/20)
Teoria taktyki (1/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (1/7)
Silne uderzenie (1/10)
Ogłuszenie (1/5)
Wrodzona szybkość (1/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (1/5)
Końskie zdrowie (1/15)
Wytrzymałość (2/10)

45 Lev = 21 pkt.
-------------------
Teoria walki (3/20)
Teoria taktyki (2/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (2/7)
Silne uderzenie (3/10)
Ogłuszenie (2/5)
Wrodzona szybkość (2/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (2/5)
Końskie zdrowie (2/15)
Wytrzymałość (3/10)

55 Lev = 31pkt
-------------------
Teoria walki (4/20)
Teoria taktyki (3/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (3/7)
Silne uderzenie (3/10)
Ogłuszenie (2/5)
Wrodzona szybkość (3/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (2/5)
Końskie zdrowie (3/15)
Wytrzymałość (4/10)
Agresywny atak(3/10)
Niszczycielski cios(1/0)

65 Lev = 41pkt
------------------
Teoria walki (5/20)
Teoria taktyki (4/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (4/7)
Silne uderzenie (4/10)
Ogłuszenie (2/5)
Wrodzona szybkość (4/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (3/5)
Końskie zdrowie (4/15)
Wytrzymałość (5/10)
Agresywny atak(4/10)
Niszczycielski cios(2/0)


75 Lev = 51pkt
------------------
Teoria walki (6/20)
Teoria taktyki (5/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (5/7)
Silne uderzenie (5/10)
Ogłuszenie (3/5)
Wrodzona szybkość (5/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (3/5)
Końskie zdrowie (5/15)
Wytrzymałość (6/10)
Agresywny atak(6/10)
Niszczycielski cios(2/10)

85 Lev = 61pkt
------------------
Teoria walki (8/20)
Teoria taktyki (6/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (5/7)
Silne uderzenie (6/10)
Ogłuszenie (3/5)
Wrodzona szybkość (6/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (4/5)
Końskie zdrowie (7/15)
Wytrzymałość (8/10)
Agresywny atak(6/10)
Niszczycielski cios(2/10)

95 Lev = 71pkt
------------------
Teoria walki (9/20)
Teoria taktyki (7/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (6/7)
Silne uderzenie (7/10)
Ogłuszenie (4/5)
Wrodzona szybkość (7/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Końskie zdrowie (8/15)
Wytrzymałość (8/10)
Agresywny atak(7/10)
Niszczycielski cios(3/10)

105 Lev = 81pkt
------------------
Teoria walki (10/20)
Teoria taktyki (7/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)
Silne uderzenie (10/10)
Ogłuszenie (5/5)
Wrodzona szybkość (7/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Końskie zdrowie (8/15)
Wytrzymałość (10/10)
Agresywny atak(9/10)
Niszczycielski cios(3/10)

115 Lev = 91pkt
------------------
Teoria walki (10/20)
Teoria taktyki (8/20)
Uderzenie krytyczne mieczem (7/7)
Silne uderzenie (10/10)
Ogłuszenie (5/5)
Wrodzona szybkość (8/15)
Specjalizacja broni dwuręcznych (5/5)
Końskie zdrowie (10/15)
Wytrzymałość (10/10)
Agresywny atak(10/10)
Niszczycielski cios(8/10)


A dalej to jak kto chce




Ad.4.

Mieciu Ziom napisał(a):

Jako że nie mogłem nigdzie znaleźć tego questa, a do innych profesji jest opisane to postanowiłem że napisze całego questa Cały ten quest dzieli się na 5 części z których dostajemy expa i przedmiot z ekwipunku

1.W tym zadaniu musimy udowodnić Glenkusowi że jesteśmy dobrymi wojownikami i pokonać te oto orki:
Zabij: Ork bashwooz (0/26)
Zabij: Ork kuurgh (0/33)
Zabij: Ork trarroll (0/39)
Zabij: Ork wuakl (0/50)
Zabij: Ork zhaghokk (0/31)
Zabij: Thowar (0/1) (świszcząca grota p.4)
Zabij: Krogor (0/1) (stare wyrobisko p.4)
No co tu dużo mówić - kilka rundek w Zburzonej Twierdzy i Nawiedzonym Jarze i zadanko zaliczone
Nagroda:6k expa i
Rękawice wojownika
AC:40
ACM:20
Siła +40
SA +30%
Związany z właścicielem
Wymagana siła: 260
Wymagany poziom: 60

Wartość:11619
================================================
2.Wymagania:15k złota
Glenkus napiłby się miodu. Żeby Go dostać musimy iść do Hieronima z Wioski Pszczelarzy.Da nam On miód wielokwiatowy za 5k złota.Oczywiście kupujemy i wracamy do Glenkusa. Jak się później okazuje naszemu mistrzowi chodziło o miód spadziowy. Idziemy spowrotem do Hieronima i kupujemy miód spadziowy za 10k. Wracamy do Glenkusa.On jednak prosi nas jeszcze abyśmy udali się do wiedźmy Amry, żeby przyprawiła miód. Po przyprawieniu wracamy do Glenkusa po nagrodę.
Nagroda: 7k expa i ITEM#20094706


3.Wymagania:lulek, prawoślaz, alpinia, wino, 2 piszczela nieumarłych i czaszka nieumarłego
Na sam początek questa Glenkus każe nam przynieś trzy rośliny - lulka, prawoślaz i alpinię.(najlepiej odkupić od innych graczy).Jak już wrócimy do naszego mistrza z kwiatami, ten każe nam zanieść kwiaty do wiedźmy Amry (na test mocnej głowy). Jak już zanosiemy wiedźmie składniki, ta prosi nas jeszcze o wino na przygotowanie napoju - można zakupić u Esmerily w domu sióstr w Ithan. Wracamy z winem do Amry, a ta na czas przygotowywania prosi nas o zdobycie dwóch piszczeli i czaszki nieumarłego potrzebnych na dekorację jej progów. Gdy już dajemy jej wspomniane składniki Amra wreszcie daje nam tajemniczy napój. Idziemy z nim do Glenkusa. Teraz musimy wypić ten napój (w moim przypadku zabrał 1920hp).Po wypiciu napoju rozmawiamy z mistrzem
Nagroda:8k expa i ITEM#20168135


4.W tym zadaniu musimy udowodnić Glenkusowi że jesteśmy prawdziwymi wojownikami i musimy w związku z tym pokonać 100 silnych potworów a mianowicie:
Zabij: Orzeł górski (0/20)
Zabij: Czarny orzeł (0/15)
Zabij: Snieżny tygrys (0/15)
Zabij: Olbrzym miotający (0/15)
Zabij: Olbrzym z maczugą (0/20)
Zabij: Lazurowy tygrys (0/15)
Czarne orły, orły górskie i śnieżne tygrysy znajdziemy na Zapomnianym Szlaku; Olbrzymy znajdziemy w kamiennej jaskinii, a Lazurowe Tygrysy w Andarum Ilami (uwaga wszystkie mapki są czerwone - nieograniczone PvP)
Gdy zabijemy wszystkie potworki wracamy po nagrodę
Nagroda: 15k expa i ITEM#20184373


5.Wymagania:25-30 miksów leczących po 1000hp (na pokonanie wszystkich duchów)
Glenkus wysyła nas do lochów twierdzy, abyśmy znaleźli zamordowaną księżniczkę Peronę. Po zejściu tam pokonujemy mniejwięcej 25 duchów 59-60lvle elity, po czym rozmawiamy z księżniczką - ta wykonując delikatny gest ręką, daje nam błogosławieństwo i przenosi do Glenkusa. Rozmawiamy z mistrzem o spotkaniu w lochach.
Nagroda: 25k expa i ITEM#20187077


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asver dnia Pon 22:26, 14 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty asver

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum www.karmazyni.fora.pl Strona Głównaporadniki dla karzdej profesjiWojownik
Obecny czas to Czw 21:02, 28 Mar 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin