www.karmazyni.fora.pl
forum klanu "Karmazynowi Mściciele" (i gry margonem)



Forum www.karmazyni.fora.pl Strona Główna poradniki dla karzdej profesji Paladyn
Obecny czas to Śro 15:52, 24 Kwi 2024

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
asver
Administrator



Dołączył: 13 Lip 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lidzbark warminski (lw)
Pon 19:11, 14 Lip 2008

Wiadomość
Paladyn
Postanowiłem założyć ten temat, gdyż widziałem że wielu z was roztrwania IMO punkty UM lokując je we wszystkich drogach co jest bezsensowne na niskich lvlach.
<------------------------------------->

I. Gdzie uczyć się umiejętności ?



Każdy gracz zaczynając od 25lvlu dostaje jeden punkt umiejętności(UM) na lvl. Za punkty te można uczyć się umiejętności z czterech różnych dróg.

->Droga siły - Aberyt (kowal) przedmieścia karka-han
->Droga światłości - ratusz karka-han, lewe skrzydło
->Droga sprytu - Szargat czarny łowca - w Torgen
->Droga magii - Jaren baraki w ithan
<------------------------------------->

II. Jakie umiejętności dla paladyna



Poradnik ten jest skierowany do graczy lubiących szybko i skutecznie expić (zazwyczaj samotnie)a nie dla amatorów pvp, dlatego też umiejętności tu wskazane będą raczej skierowane w stronę walki szybkiej.

Paladyn powinien w pierwszej kolejności opanować drogę siły i światłości, dość sporym błędem jest inwestowania na początku w drogę magi, gdyż zżera ona dużo punktów UM a daje stosunkowo mało.

umiejętności pogrubione są używane automatycznie, pozostałe zaś trzeba używać samemu czyli tylko w czasie walki turowej

Podstawowymi umiejętnościami z drogi siły są:
-> silne uderzenie - zwiększa siłę ciosu krytycznego o 5% za punkt um
-> cios krytyczny - zwiększa szansę na cios krytyczny o 1% za punkt um
-> wytrzymałość - dodaje HP + 0,1*siła za punkt um
-> agresywny atak - daje bonus do obrażeń fizycznych ale odejmuje ac - bardzo dobre na potworki które atakują atakiem magicznym i na pvp przeciw magom albo na dobitkę

***AURY działają na całą grupę, a samemu tworzy się grupę jednoosobową, więc walcząc samotnie też otrzymujemy bonusy z ich działania !!! ***

Podstawowymi umiejętnościami z drogi światłości są:
-> błogosławiona ochrona - dodaje +2 do bloku za punkt um
-> święty cios - obniża ACM przeciwnika - bardzo pożyteczna um na niższych lvlach, proponował bym w nią wpakować swoje pierwsze punkty um, potem stopniowo staje się coraz mniej użyteczna z racji tego, że bronie same niszczą coraz więcej acm.
-> aura ochrony - dodaje ac wszystkim członkom grupy - może na pierwszych lvlach kiedy dodaje 5 czy 10 AC nie wygląda zbyt zachęcająco ale na 8 poziomie dodaje 100ac, a na 12 250AC czyli już całkiem sporo
-> aura siły - to raczej na wyższe lvle kiedy już nie mamy co robić z punktami um - dodaje calej grupie do siły krytyka fizycznego
-> aura szybkości - dodaje SA całej grupie, warto w nią zainwestować, gdyż z nią za 9punktów um dostajemy bonus grupowy %50SA (bo um pozwalającą uczyć sie lepszych um z drogi światłości musimy mieć samo przez się), kiedy z drogi sprytu + 50%SA kosztuje nas 10 punktów UM

Pozostałe drogi
Z drogi sprytu warto w sumie zainwestować IMO tylko we wrodzoną szybkość ale to już na wyższych lvlach i ew. we wrodzony unik o ile ktoś inwestował wolne cechy w zręczność.
Z drogi magi jak już coś to inwestycja w um zwiększającą siłę krytyku magicznego, bądź w specjalizację magii jaką używa nasza broń ale to też na wyższe lvle.
<------------------------------------->

III. Parę przemyśleń na temat innych umiejętności



leczenie - moim zdaniem inwestowanie punktów UM w tegto skilla jest bezsensowne gdyż najpierw musimy zainwestować sporo punktów w drogę magi żeby nabyć manę, a potem jeszcze w leczenie a punkty te można z powodzeniem zainwestować w jakieś inne UM które zwiększą naszą przeżywalność.

końskie zdrowie - wielu z was zapewne posiada tego skilla, też go posiadałem zanim sie zorientowałem (na 80 którymś), że można lepiej ulokować te punkty, tz. w aurę ochrony bo ta na 8 poziome daje +100ac co naprawdę redukuje przyjmowane obrażenia, a chyba lepiej mniej obrażeń dostawać niż więcej leczyć.

wytrzymałość - wielu z was pewnie posiada, ale obecnie jest to strata punktów UM, gdyż HP palladyn ma dość sam z siebie, zawłaszcza po zmianach, jakie miały miejsce już jakiś czas temu.

Paladyn jako tarcza drużyny - nie dotyczy to walki szybkiej ale pall może również zamiast nastawiać się na ofensywę , skonfigurować UM, tak aby być jeszcze bardziej defensywnym i wtedy doskonale sprawdzi sie podczas walk turowych w drużynie jako tarcza. W celu tym należy praktycznie zrezygnować z drogi siły a zamiast tego zainwestować punkty w takie skille jak: tarcza słońca, zasłanianie się tarczą, zniewaga przeciwnika + skille dające manę w ten sposób podniesie znacznie swoje ac i stanie się doskonałą tarczą dla reszty drużyny, ale pozbawi się swej ofensywności i będzie słaby w samotnym zdobywaniu doświadczenia.
<------------------------------------->

IV. Inne



Należy pamiętać, że pall jest w tej grze pancerną puszka którą mało jaki potworek rusza na zbliżonym lvlu, należy więc mieć dużo AC (w przypadku pvp bardziej liczy sie szybkość niż ac gdyż obrażenia zadawane na pvp i pvc są nieporównywalne)

Prosta zasada rozkładania punktów UM

Jako, że wielu ludzi dalej mimo przeczytania poradnika nie wiedziała w jakiej kolejności dawaj w jakie skill, to dodam prostą zasadę.
W pierwszej kolejności dawać ile się da w takie UM jak aura ochrony i błogosławiona ochrona potem skille te obudowywać umiejętnościami dającymi nam zwiększenie szansy i siły krytyka, czyli: cios krytyczny mieczem i silne uderzenie. Następnie jak pozostaną wolne punkty UM to rozlokować je jakoś w miarę z głową czyli np. w Agresywny atak, święty cios czy co tam sobie zażyczycie.
*Jest to porada głównie dla graczy od ok.45lvl którzy restartują swoje UM i chcą mieć skille na efektywne expienie. Może aura ochrony na początku nie wygląda zbyt kolorowo, ale kolo 50lvl kiedy dodaje 50ac to już dość znacznie wpływa to na redukcje przyjmowanych obrażeń.

ps. nie należy rozkładać punktów um we wszystko po trochu, lepiej sie skoncentrować na paru um i w nie inwestować, a potem gdzieś od 60lvla będzie już jasne w co warto a w co na razie nie warto dokładać punkty um.

Wiem, że nie wyczerpuje tym z pewnością tematu rozkładu UM dla pala i niektórzy mają inne poglądy na um niż ja, ale przemyślenia zawarte wyżej są skierowane do ludzi lubiących szybko expić i przetestowane są one prze zemnie (a jak na razie expienie idzie mi całkiem dobrze i szybko).

UM-punkty umiejętności lub same umiejętności
IMO - in my opinion - moim zdaniem
skill - umiejętność

Mam nadzieję, że komuś się to przyda
pozdrawiam





Natanael napisał(a):

Zawsze pytacie, gdzie macie expić na danym lv. W tym temacie napisze wam na co macie chodzić na danym lvl'u. Mam nadzieję, że to wam pomoże i jeśli macie zakładać głupie tematy to lepiej zajrzyjcie tu Wink. No to do roboty.

1-3 Króliki(Ithan)
3-5 Szerszenie(Dolina Yss)/Szczury(Jaskinia w Ithan)
5-10 Wilki(Dolina Yss)/Misie(Dolina Yss)
10-15 Tygrysy(Orla Grań)/Misie ->większe lvl'e<- (Przełęcz Łotrzyków)
15-20 Nieumarli(Stare Ruiny)/Misie ->większe lvl'e<- (Przełęcz Łotrzyków)
20-25 Nieumarli(Stare Ruiny->Podziemia)
25-30 Gacki Szare(Dolina Rozbójników->Jaskinia)
30-35 Ghule(Wioska Ghuli)
35-40 Żółwie/Bandyci/Skorpiony/Bazyliszki(Fort Eder)/Warany(Słoneczna Wyżyna)/Tolloki(Cienisty Bór)
40-50 Orki(Zburzona Twierdza/Nawiedzony Jar)/Harpie(Mroczny Przesmyk),Wilcze Ziomki/Wyverny(Kanion Straceńców), Gnomy (Złowrogie Bagna),
50-60 Olbrzymy(Kamienna jaskinia)/Orły(Zapomniany Szlak)/Gnolle(Wioska Gnolli->wymaga klucza(klucz do zakurzonego przejścia->Quest Josufa))

Mam nadzieję, że pomogłem , miłego expienia. Smile

DROP LISTA

Królik - Mięso,
Szerszenie - Żądło,
Wilki - Skóra Wilka (szarego, czarnego), kły,
Tygrysy - Skóra Tygrysa,
Misie - Skóra Niedźwiedzia, Pazury, + z czarnego mięsko,
Nieumarli - Sejmitar Nieumarłego, Tarcza Nieumarłego, Czaszka,
Nieumarli - Astratus (elita) - Naszyjnik Astratusa, Pierścień Astratusa, Różdżka Astratusa, Potęga Astratusa *unikat*,
Gacki Szare - Nic,
Ghule - Złoto,
Ghule - Dowódca Ghuli (elita) - Hełm Ghula, Siła Dowódcy Ghuli *unikat*, Hełm Dowódcy Ghuli *unikat*,
Żółwie - Skorupy,
Bandyci - Złoto,
Skorpiony- Żądło,
Warany - Skórę, Język Warana,
Tolloki - Tarcza, Miecz, Maczuga, Pierścień Szczęścia Tolloka,
Tolloki - Elita - Zwinność Tolloka *unikat*, Buty Szybkości Tolloka (Przepraszam co do tej elity, ale nie pamiętam i jak miałem taki lv nie expiłem na niej .),
Orki - Zbroja Sygmentowa, Uszkodzona Zbroja, Złoto, Różdżka Orka (Z orka maga),
Orki - Thowar (elita) - Lekki Topór Thowara *unikat*, uszkodzone rękawice thowara, Topór Thowara *heroiczny*, hełm thowara,
Orki - Krogor (elita) - Zbroja Krogora *unikat*, Korona Krogora, Buty Krogora *unikat*,
Harpie - Kamienie szlachetne,
Wyverny - Żądło wyverny, Głowa wyverny,
Wilcze ziomki - oj tego tutaj jest dużo ale rozpisze te lepsze - miecz wilka, strzały wilka, strzały wilka *unikat*, łuk wilka, wilcze oko, wilcza magia, laska wilka,
Wilcze ziomki - Wilcza Paszcza (elita) - rozpruwacz, Rękawice wilczej paszczy *unikat*, zaklęty naszyjnik wilka, Wilcza Siła *heroiczny*, Czapka wilczej paszczy,
Wilcze ziomki - Wilcza Jagoda (elita) - Czapka wilczej jagody, laska wilczej jagody, Pierścień wilczej jagody *heroiczny*, wilcza jagoda,
Olbrzymy - Mięso, Pałka z kolcami, Pałka z większymi kolcami *unikat*,
Orły - Szpony, Piórka,
Vonaros (elita) - Buty Vonarosa *unikat*, płaszcz Vonarosa *unikat*, magiczna czapka druida, płaszcz druida, pióro, różdżka druida, różdżka Vonarosa,
Gnolle - Uszkodzona zbroja gnolla, uszkodzony topór gnolla, gnolla, Zbroja gnolla, Topór gnolla,
Gnolle - Tarrol Agze (elita) - złoto (20k), Halabarda tarrola agze *unikat*, złoty pierścień tarrola agze, ochrona tarrola agze, czarna zbroja gnolla, halabarda gnolla,
Gnolle - Strażnik (elita) - halabarda strażnicza gnolla, uszkodzona halabarda gnolla, straż gnolla *unikat*, pierścień strażnika *unikat*,
Gnolle - Łucznik (elita) - Łuk Gnolla, Łuk Gnolla *unikat*, łowiecka zbroja gnolla *unikat*, złoty pierścień łowcy *unikat*,
Gnolle - Gnoll Szaman - Różdżka Gnolla, Magiczna kolczuga gnolla,
Gnola - Furruk Kozug (elita) - złoty pierścień szamana *unikat*, magia furruka kozuga *unikat*, kolczuga furruka kozuga *unikat*, mistrzowska różdżka gnolla, magiczna kolczuga gnolla,




Tu opiszę wszystkie 6 questów od Van Saur-a, na palladyna.

1)najbardziej nużący quest.
Trzeba zabić wiele orków, oraz dwie elity:
krogora i thowara.

2)dość szybkie i łatwe zadanie.
trzeba załatwić raporty od dowódców miast.
a) dowódca w werbin,
b) w ithan,
c) w torneg,
d)i od Glaukosa(mistrz woja, na orkach),
zbieramy je, i zanosimy wszystkie do Van Saur-a

3) na ten quest trzeba się przygotować.
mianowicie:
kwiat gargulca,
sasanka,
róża,
dzwonecznik.
Idziemy do siedziby maga, na harpiach.
on każe nam dostarczyć sobie olejek kwiatowy.
udajemy się do kapłanki, sprzedającej jakieś rzeczy
(pierścień, naszyjnik zdrowia, suknia ślubna...)
każe nam przynieść te oto kwiaty.
w zamian dostajemy olejek. zanosimy go magowi,
i z kwitem wracamy do naszego mistrza.

4)nawet fajne zadanko
pozbądź się bazyliszków z zachodnich rozdroży.
idziemy do pieczary szaleńców (za wilkami),
ponieważ mamy do zabicia
aż 50 srebrnych i magicznych, oraz 10 purpurowych.
robimy na 4 albo trzech poziomach dwie rundy.
wybijamy wszystko.
lecz purpurowych bazyliszków jest dwóch,
po zabiciu reszty idziemy do barwnej jaskini na
tollokach.
kiedy skończymy, idziemy do Van Saur-a.

5)trochę dużo roboty, ale niezły exp.
zabij:
lazurowy tygrys (0/15)
śnieżny tygrys (0/15)
olbrzym miotający (0/15)
olbrzym z maczugą (0/15)
zgniła galareta (0/15)
wodna galareta (0/15)
trująca galareta (0/15)

6)najłatwiejszy.
Mistrz teleportuje nas pod ratusz,
gdzie mamy zabić wszystko co sę rusza.
są potworki na 59,60 lvl.



Świetlista przyłbica



Tarcza światłości



Płytowa zbroja światłości



Złoty miecz paladyna


Rękawice światłości


Buty Światłości


I to wszystko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asver dnia Pon 19:18, 14 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty asver

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum www.karmazyni.fora.pl Strona Głównaporadniki dla karzdej profesjiPaladyn
Obecny czas to Śro 15:52, 24 Kwi 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin